26 November 2011

Midori - ComeBack!!

Salam semua. Haaa lame giler tak tengok blog ni.. Memang betol2 di tinggalkan!!

Seperti umah usang yang telah di tinggalkan penghuninya selama hampir seratus tahun!! Wah3...

Sampai password pun da lupa.. Nasib baik ade assistant (Mister Jan) yang sentiasa collect and save all my password and emel. Hahaha.. Thank you so much!! heee..

Banyak betol fungsi baru blogger.. Banyak btol emoticon baru yang sampai pening kelapa aku nk guna.. Hahaha..

Ermm.. So, i really hope, yang i boleh update selalu blog ni untuk masa-masa akan datang. Blog ni menyimpan seribu kenangan dari mula aku start mengenali dunia blogging hampir 4-5 years ago.. So sweet :)

Ok la, ini sahaja untuk hari ni. And of coz, tak lupa kepada semua readers yang selalu 'check it out' blog ni. Walaupun tak ade update terbaru tp still sudi menjenguk. Thanks semua!!


Nota kakiku: Jangan di hairan kenapa aku suka-suka hati membahasakan diri aku sebagai aku, i, or what ever sekali pun. This is my blog, so ikut suka hati la nk tulis camne pun. Yang penting aku tak kacau sape-sape dan saketkan hati sape-sape. Tq :131::131::face26::face26:

No comments:

Post a Comment

Followers

free counters