07 July 2010

HARI RABU = HUJAN???


Hujan hujan hujan!! Setiap hari rabu mesti tempat kaknon hujan. Pelik betol kaknon. Dah la hari ni ada pasar malam. Kaknon nak beli ice blended!! Minggu lepas pun hari rabu hujan. Kalau hujan, akak yang jual ice blended tu kompem takde. Adehhh..


Pelik betol la. Hari isnin, hari selasa mesti panas terik. Tapi bila tiba hari rabu, hujannnnnnnnnnnnn je memanjang. Adeh.. Harap-harap akak tu meniaga la hari ni. Kaknon pegi pasar semata-mata nak beli ice blended tu jer. Nasib baik la lokasi gerai akak tu dekat bahagian luar. Tak kuasa nak pergi kat dalam sana. Banyak bangla, myamr, nepal dan segala macam bangsa. Macam-macam adaaaaaaaaa.. Hahaha.. Rimas dibuatnya..

Eeeee dah terliur pulak rasanya. Kalau akak tu tak berniaga hari ni, alamatnye esok kaknon kene berkejar ke Auntie Annie's la.. Arghhh.. tensen2.. Dah la Auntie Annie's jual mahal. Jual la murah-murah cket. Eeeee geram betol la kaknon!!

Akak ice blended ni pun satu hal! Meniaga la hari-hari! Boleh kaknon beli hari-hari. Dulu masa mula-mula die meniaga, tak kira la hujan ke panas ke, die tetap ade. Tapi sekarang ni dah kaya tak reti-reti nak meniaga dah. Eeee tensen kaknon! Balas la cket jasa kaknon ni haa yang mengkayakan dia. Dia tau kaknon mesti beli tiap-tiap minggu, yang dia tak meniaga tu pasai paa?? Arghhhh...

Ice blended! Ice blended!! Ice blended!!! Help!! Helpp!!

Kikikikiki.. Jup g nak pegi jenguk ade tak akak tu. Mintak-mintak la ade.. Hehehehehe..


NOTA : Depan ni ada la budak jual. Tapi tak berapa umphh daaa! Hahaha.. Nak akak tu jugak!! Nak akak tu jugak!! HUwaaaaaaaaaaa.. Hehehehe

No comments:

Post a Comment

Followers