09 July 2010

PAUL D'OCTOPUS | Tikam!! Tikamm!!!! Tikam Paul!!!!


Heeeee.. Ramai betol orang sakit hati dengan si sotong ni. Hahahaha.. Akibat meramalkan kekalahan Jerman kepada Sepanyol aritu, telah menyebabkan ramai rakyat Jerman yang teruja nak makan si sotong ni. Hahahaha..

Mula-mula kaknon blur jugak. Siapa la si sotong ni. Kaknon ingatkan orang. Tapi bila dah google punya google rupanya memang sotong. Hahaha.. Kaknon ingat orang yang lemah lembut macam sotong. Punya la ketinggalan kaknon ni! Tak sangka seekor sotong biasa mempunyai kuasa psikik!!! Hahahahaha..

Tapi kalau kaknon, kaknon tak nak aih makan si Paul ni.. Menggelikan je, tapi kaknon nak tikam tikam tikam tikammmmmmm dia banyak-banyak kali sebab meramalkan Jerman kalah. Arhhhh!!.. Tikam Paul! Tikam Paul!! Tikam! Tikam! Tikammmmmmmmmmm!!!

Hahahaha.. Geram betol la!! Hahahaha



Species : Octopus vulgaris[1]
Jantina : Jantan Keberet!! Hahahaha
Lahir : 2008, England, United Kingdom
Dikenali untuk : Membuat ramalan mengenai semua perlawanan Pasukan Bola Sepak Kebangsaan Jerman.


Ini antara ramalan Si Paul ni ke atas pasukan Jerman. 1 jer yang tak tepat. Hebat giler si sotong ni!! Tapi kaknon tetap nak tikam dia!! Tikam!! Tikam!!!! Tikammmmmmmmmmm!!


NOTA : Siap la ko Paul Sotong!!! Aishhh.. Geram nye!!!

9 comments:

  1. Salam Jumaat al-mubarak
    moga kita semua mendapat
    keberkatannya..
    Nabi s.a.w. bersabda; "Mana-mana perempuan yang melakukan sembahyang 5 waktu, berpuasa di bulan Ramadhan, menjaga maruahnya dari yang haram dan mentaati suaminya maka dipersilakan dia masuk ke dalam Syurga dari pintu mana sahaja yang disukainya." - Riwayat Ahmad

    ReplyDelete
  2. tikam pastu makan buat stik. hahaha ;)

    ReplyDelete
  3. sampai sekarang saya masih tak paham kes sotong ni.

    ReplyDelete
  4. haha..
    sume sotong punye pasal..

    ReplyDelete
  5. kenapa le ramai yg percaya dengan si sotong ni

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. alahai, terpaksa delete post b4...eheheh..
    efa geram sangat si paul punya tekaan yang final punye...huhuhu
    tapi mostly ramalannya tepat...

    ReplyDelete

Followers