31 July 2010

KENALI LELAKI...??? | Lelaki Konservatif


KENALI LELAKI...? Hurmmm.. Biar betul kaknon ni. Heee.. Hari ni kaknon nak share sesuatu melalui pembacaan kaknon. Sangat menarik bagi pandangan kaknon. Sesuai untuk wanita-wanita diluar sana yang ingin mengenali makhluk yang dikenali sebagai LELAKI!! Kaknon akan cerita satu per satu ok. Hari ini kita akan mengkaji ciri lelaki yang pertama iaitu LELAKI KONSERVATIF!! Let's gone!!


LELAKI KONSERVATIF

Siapakah dia???

Mengikut kajian, minda dan personaliti yang konservatif membuatkan lelaki sebegini kelihatan serba sederhana. Rasa ego menular dalam jiwanya lantaran berpegang teguh kepada fahaman bahawa lelaki perlu dihormati dan disanjung. Tidak hairanlah jika lelaki sebegini cenderung bersikap memerintah (Eeeee menyampahnyaaa.. Hahahaha). Namun begitu, lelaki konservatif bijak mengatur perbelanjaan (Ermmm.. Yeke?? Hek4).


Kesimpulannya??

Mindanya matang dan bersedia memikul tanggungjawab membuatkan ciri-ciri pemimpin dan ketua sangat menyerlah. Pasangan pilihan tentunya individu yang mampu memberikan ketenangan dalam kehidupan.


Mungkinkah deknon salah seorang daripada lelaki konservatif? Mari kongsi pengalaman dan pandangan dengan kaknon. Heeeee..
Yang wanita juga boleh berkongsi apa saja pandangan dengan kaknon. Adakah deknon selesa bersama lelaki konservatif?

3 comments:

  1. deknon adalah lelaki.. sempoivatif.. apa-apa la kaknon.. janji rock..Yeah !!!

    ReplyDelete
  2. salam kak non..
    saya ni konservatif..
    tahap gaban punya..ha ha
    entahlah tanya orang rumah
    dia tahu kut?tapi kat rumah
    saya biasa dah tolong basuh
    baju(mesin)dan sidai..kadangkala
    memasak di dapur gak..sapu rumah
    tukar lampin anak..

    ReplyDelete

Followers

free counters