01 June 2010

BOIKOT! BOIKOT!!!

ISRAEL semakin biadap!! Siapa mereka yang sesuka hati serang konvoi keamanan di perairan antarabangsa?!!! Dia ingat semua tempat dekat dunia ni hak milik dia ke?


Itu la dia kaum Yahudi yang dilaknat Allah s.w.t. Akal macam unta! Unta pun tak bodoh macam Israel. Alasan yang diberikan langsung tidak munasabah. Asal die serang orang jer, die cakap orang tu yang serang dia dulu. Padahal orang tu senjata pun tak ada. Macam mana nak serang dia?? Bodoh!! Bangang!! Kita tengok la apa US punya tindakan terhadap perkara ni. Diorang kan bestfrennnnnn.. Dah sah-sah Israel sengaja pergi serang kapal tu.


Serang dan bunuh orang yang lemah dan tiada senjata. Tak boleh nak pertahankan diri pun. Serang orang awam di perairan antarabangsa. Biadap!!


Jahanam la kau wahai Israel!!! Bangsa yang dilaknat Allah s.w.t sehingga ke akhir zaman.


Boikot ISRAEL!!!




**Gambar ihsan Google

5 comments:

  1. meh senaraikan produk Israel

    ReplyDelete
  2. boikot habis-habisan
    jahanam ISRAEL!!

    ReplyDelete
  3. dasar ahli neraka mmg cm tu midori.dasar firaun laknat pon mmg cmtu demm

    ReplyDelete

Followers