26 March 2010

JAWAPAN SEIKHLAS HATI

Salam semua pembaca blog Midori Day's. Heee... Entry kali ni Midori tujukan untuk Cikgu Nadzrah yang telah mengeTAG Midori. Hahaha.. Sori cikgu, Midori lambat jawab tag dr cikgu. Heeee... Baca yer jawapan Midori.. Jeng jeng jengggg... Hahaha...


1-siapakah diri anda di rumah?

Ermmm... susahnya soklan.. next pleaseee!! hahahaha.. Midori seorang yang comel, baik, lemah lembut.. Ngeee.. Ntah la, tak tahu nak describekan diri sendiri.. Nanti orang cakap poyo plak puji diri sendiri.. Hahaha..


2- siapakah diri anda di samping rakan?

Ermm.. Banyak yang cakap Midori ni sombong, garang & berlagak. Hahaha.. Tu sebelom diorg kenal. Tapi bila dah kenal baru tau, Midori ni kalau jumpe orang yang ngam memang jawabnya tak benti bercakap. Hahaha..

Hehehehe.... Midori bukan sombong ok cuma pemalu jer nak memulakan perbualan. Heeee.. Btol tak tipu... Kikikiki ;p


3- 5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai (Semua pic Ihsan Yahoo..)

1. Tawen (huh gatai.. hahaha)

-Tengok baju ni tingin midori.. Kahkahkahkahkah....


2. BMW 5series (kalau dapat 7series pun takpe, Midori tak kisah. Hahaha)

- Perghhhh... Baru tunjuk lampu beb... Blom tunjuk body lagi... Slurrpppp.. Hahahaha

- Fulamakkkkkk.... Perghhhhh..


3. Camera Nikon D90

-Huwaaaaa... nak macam ni!! nak macam ni!!!!!!


4. Nak laptop baru.. Heee.. Yang mini punye sbb berat la yang besar ni.. (Bluwekkk.. Hahaha)

- Tomeynya mini laptop kaler pink ni.. Nak!! nak!!! Bagi pat!!!!!!!..


5. Kerja bergaji 5-6 angka (ada sapa-sapa boleh bagi?? Heeee)

-Amat memerlukan kerja sekarang ini.. Huwaaaa..


4-siapakah nama pasangan anda?

Pasangan? Heee..

Mr. Starlight (bukan name sebenar.. heeee... biar Midori je tau.. org len xleh.. Heeee).

Nak gambar ke? Eeee tak leh tak leh.. Die underground. Low profile.. AhakS..


5- ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda

1. Sebab dia senget!! Hahahaha

2. Seorang yang sangat penyabar. Yela dapat gf macam Midori memang perlukan kesabaran yang tinggi.. Wahhh.. Hahahaha..

3. Berbudi bahasa.. Ehh yeke? Hahaha.. (Tuan punye badan sila jangan kembang yer.. Hahaha)

4. Hensem.. Hahahahaha.. Kikikiki (Hensem ke?? Sekali lagi tuan punya badan sila jangan kembang yer)

5. Ermm... lagi ape yer? Tetttt... Sebab dia lelaki.. Hahahaha..


6-bila tarikh anda couple

Tu nampak yang kat bawah tu? Mr & Mrs Starlight tu.. Sila kira sendiri.. Hahaha


7-apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

Erkk? Takmo la pahit2. Nak manis2 jer.. Ngeee~


8-lagu tema cinta anda

Ade ke?? Nurul & Ajai - Aku cinta aku rindu.. Wakakakakaka... Dulu selalu main tuju-tuju lagu ni kat dia.. Haddoiiii....

Eeeeee poyo nye zaman itu.. Hahahaha.. Auwww malu i...


9-apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda?

Tak yah la berubah apa-apa. Semua dah perfect. Cuma selalu harapkan dia berjaya dengan semua cita-cita dia. Heeee.. (Baiknye awek camni..Hahaha)

p/s: Midori jer kot yang perlu berubah cket. Jadi lebih matang dan banyak2kan la kesabaran.. Heeee..


10- tag 10 rakan yg lain

Nak tag sape yer??? Ermmm... Jeng jeng jengggg...

1. aiin abdullah
2. nina
3. puteri
4. aiza syahida
5. mawar berduri
6. ann anastasia
7. ain cepet
8. syucute
9. nafira
10. bella

Haa.. kepada kawan2 yang tersenarai tu.. Sila la menjawab tag ni yer.. kemudian bgtau Midori, boleh Midori komen2 banyak22222.. Hahaha..

p/s: terutama kepada ladychikukuma.. Ehhh betoi ke Midori eja tu? Hahahaha...

Harap cikgu puas hati dengan jawapan Midori yer.. Heee.. Auwww.. malu i tau.. Kikikikiki.. Thank Cik Nadzrah sebab tag Midori yer.. Len kali tag la lagi kalau berani.. Hahahaha...


Nota kaki: Perhhh.. Lame giler Midori jawab tag ni.. Akhirnya siap jugak.. Hahaha....

11 comments:

  1. semoga impian midori nak tawen akan tercapai...hehe..sian mr.starlight sebab midori kate dia senget =p

    ReplyDelete
  2. tag?
    aha
    menarik

    saya ada d60
    heheeee

    ReplyDelete
  3. tenkiu midori dear.. =D..

    tapi nina da wat da tag ni.. huhuhu.. =D

    midori ambila award dkat blog nina ye~

    ReplyDelete
  4. @Cik Nadzrah : heeee.. gatai je tu.. ahaks.. ala senget pun midori suka.. wek wekkk.. Hahahaha..

    @joegrimjow : hah joe pun nak kene tag ke? orang lelaki jawab ke tag2 ni? heee...

    @NiNa' : ur wc NiNa'.. alaaa... hihihi.. dengan pantas Midori amek.. hahahaha

    ReplyDelete
  5. Yezzaaa.. aku da jawab!!

    http://tinyurl.com/jawapantagaku

    ReplyDelete
  6. hohoho . . .thnx bgt2 midori sygs~
    i bru smpt check tagged youu .
    ta sgke i kt top skli~!
    bangga gilerrr larh~
    muaahahahah ..

    ReplyDelete
  7. @aiin : hahaha.. tau tak pe. mula2 midori nak tag tu terus ingt aiin.. hahaha... jawab2.. jgn tak jwb.. hahaha

    ReplyDelete
  8. opocot... wahhh wahh... kemain lgi... ahaks..
    kembang dh 1km ngeee~

    ReplyDelete
  9. waaa....xde..
    hihhi..
    sje je...
    bkn nk jwb pon nnt..
    hihi

    ReplyDelete
  10. midori....tenks...tao...nanti ain wat!!!tak tahan yg bmw tuh...harap2 menjadi kenyataan..

    ReplyDelete
  11. @zulhilmi bdk blur: ape yg xde nye tu? heee

    @ain : hahaha.. tu la pasal.. bmw tu kalau tgk memang leleh air liur ni haaa.. hahahaha

    ReplyDelete

Followers