31 March 2010

CINTA | Sampai manakah?

Salam semua kawan2 & pembaca setia blog Midori Day's. Dari hari ke hari Midori cuba improvekan penulisan Midori dalam blog ini. Harap anda semua terhibur dan dapat menerima dengan hati terbuka yer. Penulisan yang biasa pun kadang-kadang boleh menyakitkan orang lain. Huhuhu..

Entry Midori kali ni adalah berkaitan cinta. Kenapa? Kenapa Midori tetibe nak tulis pasal cinta? Tajuknya pula Cinta, sampai manakah? Midori sebenarnya tak pandai untuk berkata-kata mengenai cinta ni. Kelu lidah ni, mungkin akibat kekurangan sifat romantik. Hahahaha. Yeke Mr. Starlight? Heee..

Tapi hari ni seorang rakan Midori telah membuat satu kejutan. Midori buka facebook dia dan.... Terlihat gambar profile nya telah bertukar. Gambar dia dan seorang lelaki yang Midori langsung tidak kenali. Midori mula tertanya-tanya, siapakah gerangan lelaki itu. Dan dari pembacaan Midori di komen2 yang terdapat difoto tersebut, tau la Midori bahawa itu kekasih hati baru rakan Midori tu.

Akhirnya, yang empunya hati sendiri telah mengakuinya. Bukan apa, kami sangat rapat dan Midori mengenali x-bf die sebelum ini. Dan sepatutnya mereka telah mengikat tali pertunangan pada tahun lepas. Tapi Midori tertunggu-tunggu jemputan dari mereka tapi tak ada pun. Tup-tup dah putus rupanya. Setelah sekian lama Midori tak dapat berjumpa dengan dia, rasa terkilan pun ada sebab tak dapat bersama dia pada saat dia perlukan seseorang. Hurm.. Midori berharap hubungan dia kali ni akan berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan kekal hingga ke akhir hayat. Amin~

Apa yang Midori nak nyatakan disini, setelah bertahun-tahun menyulam kasih tapi sampai mana cinta kita tu? Tiba-tiba putus ditengah jalan. Aduh.. tak nak la Midori melaluinya. Biar la cinta ini kekal sampai bila-bila.


Nota Kaki : Tak dapat nak teruskan entry ni sebab tibe2 rasa sebak. Huhuhuhu..

2 comments:

  1. bilet yg membaca ne pun bertambah sebak..

    ReplyDelete
  2. huhuhu.. thanks billet.. mmg sebak ler.. huhuhu

    ReplyDelete

Followers

free counters