10 March 2010

PUNCA SAKIT BADAN (BELIKAT)

Salam semua pembaca blog midori.. Heee.. Arini MIDORI amat keletihan. Badan MIDORI saket-saket. Terutama belikat ni haaa...

Semua gara-gara menyiapkan task yang bos (merangkap ayah MIDORI.. hik hik..) MIDORI bagi bermula hari isnin. MIDORI kene packing 200beg sabun dobi untuk customer. Perhhh.. Selama 3 hari ni amat menyeksakan!!!

Bayangkan la setiap beg tu berat die 1KG. 1KG x 200beg = 200KG.. Perhhh.. Nak tercabut pinggang MIDORI ni mengangkat sabun tu..

Untuk pengetahuan u olls, 3 hari ni jugak la MIDORI hilang mood nak berbelog.. Nak taip pun rasa malas.. Otak pun tak leh berfikir.. Huhuhuhu..

Dan!!! 3 hari ni jugak MIDORI tak blogwalking.. U olls bayangkan la berapa la uniqe visitor MIDORI kt nuffnang tu.. Hahahahahampeh!!

Badan MIDORI ni rasa saket sangat.. Nak duduk tak selesa nak baring tak kene.. Haishhh.. Serba tak kene la MIDORI dalam beberapa hari ni.. Kalau la dapat pergi spa.. Perhhhh.. Masyukkkkk... Tentunya teramat-amat heaven!! Hahahaha... Alhamdulillah, akhirnya habis jugak MIDORI siapkan sabun yang di order tu. Dah hantar pun pada buyer tu.

Eh, kalau u olls nak beli sabun dobi boleh la hubungi 012-916 9709 atau emel jer kat midori@ircserv.org

Bukan saja terhad pada pengusaha-pengusaha dobi. Malah untuk kegunaan rumah pun boleh. Kalau u olls nak jual pun boleh.. Heeee.. Kalau rajin la kan..


Yang biru tu Liquid Detergent. Pink=Softener. Coklat=Colar Spray (Hilang Kotoran dekat colar baju)

Ada jugak sabun serbuk. MIDORI jual 2 jenis sabun serbuk iaitu 9A (1st grade) & M80 (2nd grade).

Kalau ada sesiapa berminat boleh la hubungi no yang tertera atau emel ke alamat tu. Boleh la kami bagi senarai harga. Heee..

Dah jadi entry jual sabun plak.. Patut nak cite pasal keletihan MIDORI.. Ermm hampeh.. heeee

2 comments:

  1. cian dye...
    xpe2 cik midori...meh sye hlurkan bantuan ye...
    ihklas ne taw..

    ReplyDelete
  2. hahaha.. thanks luz.. lain kali kalau ada order lagi midori panggil luz tolong yer.. upah 5hengget.. hahaha

    ReplyDelete

Followers