25 February 2010

AL-KISAH

Salam.. Maaf la hari ni MIDORI takde cerita nak kongsi dengan u ols.. MIDORI kebosanan yang teramat-amat..

MIDORI pn takde mood untuk berfikir. Ngeee.. Cume ada 1 jer yang buat MIDORI tergelak baru sekejap ni.. Al-kisah kak ina & baju melayu ungu atau dalam bahasa inggerisnya purple.

Ceritanya macam ni, tengah syok MIDORI layan lagu Baik-baik Sayang tiba-tiba dengan konpiden nye kak ina (Pengurus Dobi Ayah MIDORI) datang kt MIDORI.. Dengan memegang seluar baju melayu yang die nak gosok die pun berkata,

Kak Ina : "Dik (MIDORI la tu), seluar ni kaler ape?"
MIDORI : "kaler ungu"
Kak Ina : "Bukan kaler purple ke?"
MIDORI : "erk?? &#^&#%&%@%#?!".. Kahkahkahkahkah

MIDORI rs nak ketawa guling2.. hahahaha.. Aduyai Kak Ina.. Kan dah malu sendiri.. Puas la MIDORI terangkan kt die, ungu tu bhs melayu, purple bhs inggeris.. hahahaha.. Kesian kak ina.. hahahaha.. Sampai skrg ni MIDORI dok tahan gelak jerk.. hahaha.. Kesian kt die, myb die penat sangat gosok baju customer, tu yang sampai fikiran die jadik berkecamuk, bercelaru & keliru.. Ngeeee~..




Kain baju nak di gosok terlalu banyak dekat kedai dobi ni..

8 comments:

  1. midori, utk hilangkan bosan, buwat la kontest. haha.merepek la aku.





    http://fitridzulkifli.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hahaha.. MIDORI blom ada bajet la nak buat kontest.. dalam hati ni memamg nak buat, tapi poket masih mengatakan tidak.. hahaha.... sabar yer fitri.. nanti kalau ade bajet & idea midori cube.. heee

    ReplyDelete
  3. midori jaat.. aching! cian kak ina diketawakan.. huhu.

    ReplyDelete
  4. hahaha.. mane ade midori jaat la Billet.. dah die wt lawak.. hahaha... dh la midori tgh boring tetibe dtg dgn bangge nye wt lawak.. hahahaha

    ReplyDelete
  5. hehe.. mmg kak ina btul2 xtau ker..

    ReplyDelete
  6. nak gelak rasa kesian lakk tak tergamak..tapi kodok nak ketawa jer hahahahahahahaha

    ReplyDelete
  7. ezany: a'ah die btol2 xtau.. hahaha.. sbb tu die tanye midori.. hehehe

    kodok hijau the ghost writer: fuhh panjang betol nick nye.. hehee.. tu la, midori pn kesian tp tetap nk ketawa jgk.. hahahaha

    ReplyDelete
  8. haha
    kak ina tu org mn midori?

    ReplyDelete

Followers