22 February 2010

UNTUK ANDA YANG INGIN MENGURUSKAN BADAN

Adakah anda mengalami masalh berat badan yang berlebihan? Obesiti? Sakit Jantung? Selulit? MIDORI ade penyelesaiannya.. Hihihi.. Dah macam duta produk pelansingan plak MIDORI ni.. kikiki.. Untuk pengetahuan u olls sume, MIDORI tengah mengikuti 1 program diet. Bukan saja untuk kurus kan badan tp dapat membantu menghindarkan pelbagai penyakit yang merbahaya.



Selain dapat menguruskan badan, ia juga dapat mengelakkan kita daripada penyakit jantung. Ini terbukti kepada salah seorang pengguna produk ni. Dia merupakan pengidap penyakit jantung, bila dia ambil produk ni dan mengikuti arahan pemakanan yang diberikan, bukan saja berat badan dia turun, tetapi penyakit jantung dia pn hilang.. Menarik kn??



U olls pn tau kan Gemuk & Obesiti boleh memberi pelbagai kesan, terutamanya dari segi ketrampilan diri dan juga penyakit seperti darah tinggi, kencing manis, jantung (seperti yang disebut tadi), masalah sendi/athritis, SUKAR MENDAPAT ANAK, batu karang dan pelbagai lagi.



Jadi, sekarang MIDORI tengah mengikuti program ni.. Act, MIDORI tak la gemuk sangat.. Cume MIDORI nak kontrol sikit berat badan MIDORI.. Tak nak melebihi paras BMI.



Apa produk yang MIDORI maksudkan disini ialah *BeauTreme*. Produk ini dikeluarkan oleh Syarikat Gamat Emas SDN. BHD, yang merupakan syarikat milik bumiputera 100%. Mereka mengeluarkan pelbagai jenis produk kesihatan yang berasaskan gamat.



BeauTreme merupakan sejenis makanan bernutrisi yang diformulasikan khusus mengandungi kandungan semulajadi. Kombinasi bahan-bahan semulajadi ini membantu badan membakar lemak dengan lebih efektif. Gamat dapat membantu meningkatkan kadar metabolisma badan kita. Selain itu, Plantago ovata pula membantu mengurangkan kolesterol dalam darah di samping membuang lemak dalam usus (tanpa menyebabkan cirit-birit).

Yela, sebelom ni MIDORI ade jugak cube produk kurus lain tp sume nye menyebabkan perut MIDORI meragam.. huhuhu.. U olls yang penah mkn ubat kurus mst tau macam mane rasenye kn? hihihihi..



Jadi, cara pengambilan dia pun mudah, 1 packet setengah jam sebelom mkn. Kita kene ambil sekurang-kurangnya 2 packet sehari.





Haa ini la produk tu. BeauTreme.. Kalau ada kawan2 yang berminat boleh hubungi Puan Zue. Dia la agen Gamat Emas yang menjual produk ni.. U olls boleh kol die di no 014-232 1062.

Hihihi.. Doakan la kejayaan MIDORI tuk dapat berat badan yang MIDORI idam kn yer!! 46-48kg only!! Woww!!


2 comments:

Followers