26 April 2010

AGAIN!!


Wohohoho.. Hari ni aku dapat award lagi. Walaupun aku pernah dapat award ni tapi aku tak nak menghampakan sahabat yang susah payah bagi aku award ni. Jadi aku buat semula untuk dia.


Pertama-tama, aku nak ucapkan terima kasih kepada Miss Mirror di atas award yang di berikan kepada aku + blog aku yang tak seberapa ni. Memang blog aku dan diri aku pun biase2 jer (wahh.. ayat sedih la plak. hahaha). Tapi aku ucapkan terima kasih sebab sudi bagi award ni pada Midori yer Miss Mirror.

Alamak kene bagi pada 15 blogger ni yang letih ni.. Hahahaha... kalau tak nak bagi boleh tak? nak simpan tuk diri sendiri jer! hahahaha..

Nota kakiku: Terima kasih Miss Mirror! Midori simpan tuk diri sendiri je la yer. Hahahaha

3 comments:

  1. wahhh.. banyaknya award dia.. heheh =)

    ReplyDelete
  2. @Neo : kekeke~ itu la pasal. terima kasih pada kawan2 yang ingt kt midori. kalau diorg tak ingat mesti diorg tak bagi. Midori kan sentiasa dihati korg semua.. hahaha

    @Kyuubi_85 : takde la banyak sangat. tapi agak banyak la.. hahahaha

    ReplyDelete

Followers