02 April 2010

MYLOOK | New Search Engine

Salam sahabat-sahabat yang dikasihi dan pembaca setia blog Midori Day's. Pernah tak anda terfikir dengan menggunakan search engine anda boleh menjana pendapatan?? Midori pun tak sangka ada program macam ni.

Dalam seminggu ini banyak rakan-rakan blogger yang telah mula memperkatakan mengenai search engine ini dan ada yang telah join. Anda pernah dengar MyLook? Ini lah search engine yang terbaru dan sedang membangun seperti Google, Yahoo dan sebagainya.



Bagaimana anda dapat menjana wang melalui MyLook? Lihat screenshot di bawah.



Ok. Midori akan terangkan sedikit dengan bahasa mudah yer.

1. Search MyLook :
Anda hanya perlu menggunakan MyLook macam anda guna search engine yang lain. Search apa saja ok.

2. Earn Shares :
Setiap kali anda menggunakan MyLook untuk search apa-apa pun anda akan diberi ganjaran dari MyLook.

3. Adverts Payed :
Pengiklan akan membayar kepada MyLook untuk setiap iklan mereka, dan hasil dari bayaran tersebutlah akan menjadi share anda.

4. Reap Dividends :
Lepas tu anda hanya collect dividend anda yang dah dibayar oleh pengiklan tadi.
Just simple as that.

Sebenarnya, Midori baru sahaja join dan masih diperingkat percubaan. Yela benda baru kan. Ramai rakan-rakan yang join pun masih blur lagi. Kita tunggu jela nanti hasilnya. Benda-benda macam ni kita perlu menjadi pioneer. Selalunya yang terdahulu akan dapat kelebihan. Midori tak tahula Midori ni peringkat mana. Yang Midori tau MyLook ni memang baru lagi.

Gunakan la pemikiran anda sendiri untuk menilai dan membuat keputusan yang bijak. Kepada rakan-rakan yang ada maklumat lebih mengenai search engine ni kongsi-kongsi la yer. Heeee..
Pada anda yang nak join boleh klik MyLook.






No comments:

Post a Comment

Followers

free counters