16 April 2010

PERNAH TAK KORANG RASA ???!!!

Salam.. Pernah tak korang rasa..





1. pernah tak korang rasa macam nak marah orang tapi tak boleh nak marah?






2. pernah tak korang rasa nak marah orang tu tapi orang tu dapat backup besar dan korang memang xleh lawan si backup tu dengan alasan2 tertentu?



3. pernah tak korang rasa, orang yang memang patut kene marah, maki, terajang, sepak, pijak2 tapi korang xboleh bersuara pun dekat dia? (sebab backup besar tu)



4. pernah tak korang rasa tensen yang teramat sangat sebab tengok n dengar orang yang tak bersalah di maki di halau????



5. pernah tak korang rasa tertekan melihat orang yang sepatut nye dimarah di maki tapi dibela di sayang? (memang macam haram!!!!!!)



6. pernah tak korang rasa benci teramat sangat dengan seseorang??



7. pernah tak korang rasa, korang boleh maafkan seseorang tetapi apabila dia mengulangi kesalahan itu korang langsung dah xboleh maafkan dia? Kebetulan sebab dia semua benda jadi huru-hara!!!! (arghhhhhhhhh!!!!!)



8. pernah tak korang jumpe orang yang tak tau malu, tak sedar diri dan walaupun dia buat kesalahan BESARRR tapi lepas tu die buat bodoh jer. Macam takde apa2 yang berlaku. Berlakon suci dihadapan semua orang padahal perangai macam bangan!!!!.. (kau bila nak mati???!!! mati cepat la wehhhh!!!!)



9. pernah tak korang rasa tertekan sebab tak dapat luahkan apa yang terbuku kat ati korg? Dan orang plak menganggap yang korang ni banyak tempat mengadu. (lancau!! semuanya dalam hati ni jer tau tak?????)..



10. pernah tak korang rasa jiwa korang ni terseksa tertekan sebab terpaksa puaskan ati semua orang dan terpaksa menerima orang yang dah buat kesalahan dalam hidup korg???



11. pernah tak korang rasa kene terima dan memberi layanan 1st class dekat orang yang perangai macam bangang dan berlagak suci dan pandai plak berlakon buat muka kesian?? (gi mampos!! lagi kau buat mcam tu lagi aku benci kau seumur hidup!!)



*soalan terakhir*



12. pernah tak korang rasa korang takkan maafkan orang berlagak suci tu selama-lamanya? (sebab aku takkan!! semua perbuatan dia akan aku ingat sampai bila2!! segala huru-hara yang dia buat akan aku ingt sampai bila2. sebab dia manusia yang tak tau malu dan tak tahu nak bersyukur dengan apa yang dia ada!!)





Aku cuma nak cakap dekat si berlagak suci tu ni jer...

HEY U!! GO TO HELL PLEASE!! AS SOON AS POSSIBLE!!!!! (tapi apakan daya, mau kene hamun dengan backup besar nanti.. haddoiiiii.. help helppppp...)




Nota kakiku: Aku taknak tengok muka si penipu tu tapi aku terpaksa menghadapinya seumur hidup aku selagi dia tak go to hell!!

3 comments:

  1. midori syg :) chill ok. i pun selalu rase mcm 2.
    u kena bzy kan dri u.so evrythin will b ok :)

    ReplyDelete
  2. @wan nurnabilah : ni dah abeh bz la ni nabilah.. adesh..

    ReplyDelete
  3. Aduhai..boleh pulak jadi macam begitu,sabar ya.

    ReplyDelete

Followers