02 April 2010

DUIT | Pendapatan Sampingan Midori

Salam semua.

Entry Midori kali ni adalah berkaitan buat duit. Hahaha.. Midori bab duit memang mata jadi blink2 terus. Yela zaman sekarang ni masuk toilet pun kene bayar 50sen tau! Takde yang free dah sekarang.

Sebagai blogger, selalunya kita menjana pendapatan melalui nuffnang, adverts, google ads kan. So hari ni, Midori dah join 1 lagi program yang mungkin boleh jadi sumber pendapatan juga.

Ok. U ols mesti tau kan mengenai syarikat-syarikat yang membayar melalui survey kan? Jadi ada satu syarikat iaitu iPanelonline telah memberi peluang kepada kita untuk menjana pendapatan sampingan dengan menjawab survey yg mereka berikan.


Setiap survey akan di emelkan kepada kita. Kita perlu menjawabnya dan mengumpul mata dengan banyak. Selain menjawab survey, jika ada orang yang mendaftar dibawah kita, maka secara automatiknya kita akan diberi 100 mata.

Mata ini lah yang perlu kita kumpul dan tukarkan kepada wang ringgit. Jadi kalau anda nak cuba boleh la klik

Klik banner untuk mengetahui lebih lanjut. Tak rugi mencubakan? Midori kalau ada peluang semua nak cube. Heee..

Dan semua ni adalah FREE... Free register ok. Dont worry. Lepas ni nak cuba yang berbayar pulak. Sekarang semua yang free aje.. Heee.. Klik tau jangan tak klik. Register jangan tak register. Heee


No comments:

Post a Comment

Followers

free counters