16 April 2010

MANUSIA KE MANGKOK?????

Mungkin kah arini aku kene tengok muka si mangkok berlagak suci tu??? Arghhhhhhhhh!!!!...

Aku rasa macam nak masuk hospital sakit jiwa!!! Boleh sape2 anta aku tak????!!!

Mungkin mangkok ayon tu tengah bersuka ria tahap gaban. Gaban pun tak bersuka ria macam tu kot!!.

Heyyyyy!!! go to hell!!!!!!!!!!

Ada sape2 tak yang boleh tolong aku anta mangkok tu go to hell???

Arghhhhhh!!!!!! Mr. Neo.. Help help.... Bluwekkkkk....

Aku tak tau perasaan aku sekarang.. Rasa nak lari pusing2 8ratus kali!! Sape mau join!!!!! Let's go bebeh!!.

Hey mangkuk!! Harap esok kau akan lenyap!!!!!


Nota kakiku: Konon2 marah sangat la ni?!! Bluwekkkkk... Gua memang marah beb!! Sampai ape gua tulih pun gua tak tau.. Hanya jari-jemari ni jer yang menari-nari sendiri. Ikut alunan lagu Taylor Swift!! Hampagas!!!.. Cau!! Jumpe ari senin!! Kekekekeekeke~

9 comments:

  1. tarik nafas.....LEpasssssssss....
    dia bukan mangkuk...dia mangkuk tingkat versi berkarat...xpe2...tarik nafas lagiii...lepasssss

    ReplyDelete
  2. yahh saya bawakan ke hospital Tampoi haha

    ReplyDelete
  3. alalal..x berbaloi masuk sepital demi mangkuk..

    ReplyDelete
  4. bawa mengucap..

    Jangan terlalu marah key. tak baek utk kesihatan. :)

    ReplyDelete
  5. mankuk mane pule ni punn ??
    lekk r . huahua .

    ReplyDelete
  6. rilek2..jgn marah pasal mangkuk yer.pas nih pakai pinggan lak..ahaks.:)

    ReplyDelete
  7. dia mngkuk pe weh??
    mangkuk tandas ker??
    hahahah..
    sbr jelah yer..
    tarik nafas pelan2 pastu jerit sekuat2 ati..
    hehehhe..
    xde kena mengena.. :P

    ReplyDelete
  8. aaaaa ~ lari ~~
    midori kene histeria ~
    keh keh .
    ade kene mngene dgn i ke u ?

    smpai ati u ..
    u na i gth ?
    :'(


    *nyanyi sikedd
    -smpai nya hati mu ~~
    -suro aku pegi mati ~~
    -tidakkah kamu rasa kasihan ~~

    huahua . sob sob :'( :'(

    ReplyDelete
  9. huhuhu.. memang menggeramkan orang macam mangkok ni.. heee....

    ReplyDelete

Followers