19 April 2010

TAJUK?? NTAH LER

Salam kepada pembaca blog Midori Day's. Heee... Walaupun aku nak jadi jahat sekarang tapi salam kene bagi jugak. Hahahaha..

Aku baru pas pekena megi sup kat mapley depan tu haaa.. Perhhh.. Berapa ari dah mengidam nak makan megi sup tu. Wahahaha.. Ape la mamak tu dah mandrem aku sampai dok teringat jer nak makan kt megi kt situ. Biase ar aku makan dengan ayah la tadi. Die minum jer, aku yg melantak lebih2. Kikikiki... Konon2 nak diet, tapi makin mengembang ade la!! Huh..

Masa aku taip entry ni jam dah kul 2.59 ptg. Lagi beberapa saat nak kul 3. Aku plak bosan tahap gaban kat sini. Pening kepala aku pikir pasal kerja ni. Carik sini carik sana, tapi harammm.. Jadi aku pun login blogger.com, klik new post dan mula menaip. Walaupun aku sejujurnya takde topik dan point pun nak tulis ape.


Sambil2 layan lagu Luna Maya feat Hijau Daun - Suara (ku berharap). Memang layan la lagu ni. Teringat kat Mr. Starlight. Heee... Muzik die buat aku rasa tenang walaupun kepala aku serabut dengan tajuk kat mane nak carik keje. Wahhh siap tajuk kau. Ngeh ngeh ngeh..


Dah abeh study tapi keje tak lagi. Ape la nak jadi dengan aku ni? Aku paham, umor aku pun dah meningkat, macam yang orang2 tu cakap la kan. Tapi aku dah carik, dah anta resume, sume dah.. Tapi masih tak dapat lagi. Boleh tak mereka2 paham? Adoiii...


Aku ketensenan sendiri la... Takkan la aku nak jadi blogger sepenuh masa plak?? Adoiii... Kalau terer macam Redmummy tu tak pe la jugak. Boleh masuk paper.. Takyah jadi blogger sepenuh masa pun die tapi blog dah mantap.. Itula, orang lain otai, aku otai petai.. Wahahahahaha...



** Sekali lagi aku takde idea nak tulih tajuk ape untuk entry aku ni.. ????????





Nota kakiku : Kadang2 aku rasa tahap ketensenan aku ni dah sampai maksimum. Tapi bila aku cuba fokus pada perkara2 lain, level ketensenan aku menurun sikit.. Pastu dia naik balik, pastu die turun, pastu die naik, pastu die turun.. Waahahaha... Hurmm...

4 comments:

  1. pengalaman paling menarik bila jadik penganggur ialah ada member dengan sinis kabo, aku sibuk sekarang, keja dia pegi interview

    ReplyDelete
  2. @cemomoi : perhhh.. mesti panas je ati masa tu kan? macam dia sorg je nak pergi interbiu.. kehkehkeh..

    memang angin jer bila member2 yang keje dok berlagak2. Dan yang paling best padahal dia tau kite lom keje lagi, tapi sengaja jer tanye "ko kerja mana sekarang?" perhhh... terbakau hati.. hahahaha

    ReplyDelete
  3. sedapnya megi goreng kat mamak..relax2
    usaha tangga kejayaan..

    ReplyDelete
  4. hihih.. rilex2.. abes la pensel dia geget.. kekeke

    ReplyDelete

Followers

free counters