19 April 2010

TAJUK MAJUK NO TAJUK

Salam semua. Dah kul 12:09 dah masa aku mula tulis entry ni. Hari Ahad yang baru berlalu beberapa minit yang lepas aku takde buat ape pun. Dok umah jer tengok tv. Ntah ape2 cerita ntah kat tv tu. Bosan nye tahap gaban. Malam tadi (malam hari Sabtu tuuuu..hehehe) aku ngan family kuar makan celebrate ulang tahun perkahwinan ayah & mama. Yang menarik dan macam haramnya aku memang langsung tak ingat pun.. Wakakakakaka.. Tibe-tibe jer ayah cakap nak kuar makan kt Restoran Cerana malam ni (malam sabtu la tuuu.. hee). Restoran biase jer, takde la 5star pun. Kekeke.. Asal leh makan & halal dah la.


Nak dijadikan cerita, aku yang memang tak ingat ape2 pun ni tanye kat ayah, nape nak makan kat luar? Lauk kan banyak? (Konon2 la tu, padahal memang gedik pun nak kuar.. Hahaha). Ayah jawab, " hey, korang tak ingat ke hari ni ari ape?". Aku ngan akak pun tanya la, "hari ape?!". Memang anak yang hampeh! Wakakaka.. Yela, yang aku ingat selalunya kalau tetibe nak makan kt luar ni sebab besday sesape ke. Tapi aku pasti tarikh hari sabtu tu, memang takde sape2 dari keluarga kami yang lahir!!. Heee

Ayah pun explain la kat anak2 die yang hampeh ni bahawasanya ari sabtu tu adalah anniversary diorg. Baru la aku tau!.. Kahkahkahkah. Nak kene catit dalam kalender ni!! Wekkkk..

Makanya, aku pun bersiap sakan la kan. Nak kuar punya pasal.. Tacap cni tacap sana. Cunnnn!!.. Aku memang cun beb!! (Bluwekkkk...). Dah cun tu, aku yang paling last la siap n kuar umah. Heee.. Kitorg makan biase2 je la kan. Ada la aku amek pic tapi aku malas nak upload. Korang bayangkan jela yer. Ngeh ngeh ngeh..

So, dah balik tu, aku tak tido lagik. Layan tv!. Tengok cerita mermaids kat tv3 tu.. Pastu pagi nye aku bangun lambat. Sampai Mr. Starlight mesej pun aku tak sedar. Wakakakakaka...

Aku bangun, usha hp dulu! Tengok ada mesej ke call ke kan. Heee.. Pastu aku campak hp atas katil, aku capai towel hijau yang tak berapa cumil tu (towel pink yang cumil aku basuh.. heee), aku tutop pale aku, pastu g depan usha akak aku tengok AF. Almaklum la xdapat tengok live gara-gara g makan. Die tengok ulangan jela.

Aku tak minat pun.. Korang bayangkan la berapa punya lambat aku bangun tadi? wakakakaka.. Dah tu, aku pun jalan masuk bathroom & mandi la ape lagik!!..

Dah siap mandi dah wangi2, aku dok relek ar pe lagi. Nak kuar poket ku kempis!! Hehehehe.. Jadi aku melangok jela kat umah.. Pastu aku makan. Dah makan aku tengok tv jup pastu aku tdo balik. Wakakakaka.. Memang macam haram. So, kesimpulannya hari ahad aku cuma makan tido jela.. Kikikiki..

Tadi kul 10 baru aku on9. Tu pun ada sebab tertentu yang buat aku terpaksa on9 gak. Heee.. Sekarang ni aku dok merapu kat blog ni sambil tengok Ong Bak. Berpuloh kali dah tengok si Ong Bak ni tapi sebab die lawan best, aku kan suke cerita bunuh2 gaduh2 ni, tu aku boleh tengok 800 kali pun cerita ni.. Kekekekeke.. Ok la cukop aku merapu malam ni.

Masa aku tulis entry ni aku tak tau nak letak tajuk ape. Merapu time? Berbual kosong? Haishh.. malas aku nak fikir tajuk2 ni. Lantak ko!


Nota kakiku : Kene letak tajuk ke? Hurmmmm...

4 comments:

  1. wuih anok dara bangun lambat, katil dah kemas lum?

    ReplyDelete
  2. @cemomoi : wahahahaha... katil dah kemas daaaa.. (yeke?? kekekeke)

    @zulhilmi bdk blur : tak perlu yer? bgs2.. tak yah susah2 nak pk.. kikikiki

    ReplyDelete

Followers

free counters