24 May 2010

EKOSISTEM DUNIA | Semakin Dahsyat..

Holaa deknon.. Hari ni kaknon nak kongsi dengan deknon sebuah gambar ekosistem yang penuh dengan tanda tanya, pengertian, kisah tersurat dan tersirat, dan mempunyai maksud yang mendalam. Sebenarnya, sebelum kaknon melihat gambar ini, kaknon memang tak pernah terfikir bahawa perkara ini boleh terjadi. Heee..









KLIK UNTUK TUMBESARAN (KALAU TAK CUKUP BESAR LAAA.. NGEH NGEH NGEH)

Orait, dah tengok gambar tu? Hahahaha.. Adoiii.. Terkejut kaknon bila tengok pic ni. Hahaha.. Mane taknye, tak pernah pulak kaknon terfikir perkara ni. Adehh.. Pandai jer diorang ni buat gambar macam ni.

Nota kakiku : Amacam deknon? Ade berani mau main salji?? Hahahahaha..



8 comments:

  1. kali terahir main salji mase 5 tahun. It's a long time ago :(

    ReplyDelete
  2. ehh main hujan pon bley dah ni

    ReplyDelete
  3. kalau kat oversea dia jd salji..kalau kat sini dia jad hujan la kaknon hehehehehe sbb tu kalau hujan gerimis, xelok kena bdan..sbb hujan gerimis tu byk toksid..

    ReplyDelete
  4. hujan kat negara kita ni datangnye dari US, eropah sana la ekk??? air kencheng diorg...aiiyaaakkkk!!!

    bluueekkk....loya ttbe ngengeengee ;)

    ReplyDelete
  5. arus udara kat atas sana dah meneutralkan agaknya..kitar semula...apa-apa pun..iyakkksss

    ReplyDelete
  6. salam..
    ermmm..kat singapore
    sana air jamban recycle
    buat air minuman kan?
    rasanya ok lah setakat
    air kencing jadi salju
    he he he...

    ReplyDelete
  7. salji oh salju..hehe..
    kalau pegi overseas time salji..
    gambar sume putih jer..
    x nmpk pemandangan sgt..

    ReplyDelete
  8. @zulkbo : dengarnya begitu la. semua air dari toilet akan di kitar semula..

    hehehe.. ngeri jer tengok gambar tu. tapi kalau nak difikirkan, bukan itu je punca nya, yang loji kumbahan tu pun air nye tersejat jugak kan. die pun akan melalui proses kondensasi. hehehe

    ReplyDelete

Followers