19 May 2010

GAMBAR YANG PENUH MAKNA | How to save your job?

Hehehe.. Cara-cara nak menyelamatkan kerja deknon-deknon semua. Boleh jugak jadikan sebagai cara-cara nak naik pangkat. Biar la gambar itu menceritakan segala-galanya.

Ada tak yang buat macam ni? Atau orang sekeliling die yang buat macam ni? Cube tengok orang yang last sekali. Hahahahaha.. Sampai macam tu sekali. Siapa nak jawab ni? Hahaha



8 comments:

  1. Hmmmm,memang hukum macam nih.MUahaha :D

    ReplyDelete
  2. paling ku x suka cara mcm ni....langsung x de maruah...


    Saya Suka Cara Kamu Berfikir

    ReplyDelete
  3. gambar diatas menunjukkan, cara untuk bertahan hidup... hahaha

    ReplyDelete
  4. ish2..payah la kerja2 ni..tapi realiti memang cam tu kan..ramai dah cakp..

    ReplyDelete
  5. salam..
    alamakkkk..
    kesiannya
    sampai
    begitu
    sekali
    yek??
    ha ha ha..

    ReplyDelete
  6. foyo..ganas lagik gamba tu dari kata2... ehehe.. satu gambar merungkai sebillion kata..kahkahkah..!

    ReplyDelete
  7. inilah norm yang harus diubah dalam sektor pekerjaan. selagi ada norm macam ni, selagi tu lah kualiti kerja akan terus hampeh!

    dua faktor menjatuhkan kualiti kerja ni adalah: seperti dalam gambar di atas & kedua-rasuah kecik hingga ke besau~ oho!

    ReplyDelete
  8. takde la kena sampai macam ni.kita je pandaipandai bezakan darjat.DIA tak pun.yang penting taqwa.erkk.ada kaitan tak?haha.

    ReplyDelete

Followers