22 May 2010

PIALA DUNIA | Kaknon Pilih Ronaldo Jerr..


Carkkk... Hahahaha... Nampak tak? Nampak tak?? Hahaha.. Ronaldo!! Perhhh.. Kekekekeke.... Ensem kan?? Kekekeke.. Yela sempana nak Piala Dunia ni kan. 11 Jun sampai 11 Julai 2010 yer deknon.. Semua orang dah pilih pasukan mane yang akan menang kan. Kaknon pilih Ronaldo! Hahahahaha...


Cume kaknon tak puas hati, kenapa ramai cakap Argentina yang akan menang? Hanya sebab Lionel Messi tu jer? Ni main bola dekkk, bukan main tenis. Hahaha.. Kalau nak harap die sorang jer, maka nya jadi la macam Lee Chong Wei. Terkontang kanting sorang2. Hahaha.. Tapi kalau menang la Argentina, memang betol2 terer la kot Messi tu...


Kaknon tak tau nak pilih negara mane, Malaysia pun takde kan. Hahahaha.. Miracle la kalau Malaysia masuk Piala Dunia. Ngeh ngeh ngeh.. Jadi, kaknon pilih Cristiano Ronaldo. Hahahahaha..


Ape pilihan deknon semua??? Bagi tau kaknon pat. Tapi pesanan kaknon, JANGAN JOIN JUDI HALAL TU YERRRRR.. Yang Haram Tetap Haram Deknon!!!


Nota kakiku : Perhhh.. Deknon, korang kalau pasal makan laju jer ek.. Hahaha.. Jemput la makan sate, jemput jemputt.. Hahahahaha...

7 comments:

  1. Sepanyol lah menang kak non oitt :D

    ReplyDelete
  2. amboi kak non..seleran mau yg besar-besar jer..hahaha

    ReplyDelete
  3. kaknon, nurul nk bgtahu yg sbnrnya ronaldo ni pakwe nurul!

    ReplyDelete
  4. haish kak non, yang 'gay' jugak jadi pilihan.. hakhakhaka tettttttttt jgn marah kak non

    ReplyDelete
  5. sepanyol boleh!

    tapi saay tetap sokong Brazil..
    haha~

    ReplyDelete
  6. @encik tikus : sepanyol? nak harap Torres sorang jer jangan la mimpi deknon oi.. hahahahaha.. Torres tu bf kedua kaknon selepas Ronaldo. Hahahaha

    @uncle : biase la uncle.. selera kaknon memang mengancam-ngancam semua.. hahahahaha.. pewwittttt..

    @Nurul Harun : Jangan ko mimpi dekkk.. Ronaldo tu kaknon dah tempah awal2 lagi.. Mase masih dalam perut mak die lagi dekkk.. hahahahaha

    @akuvision : alamak dekk.. kaknon tak belajar lagi cakap sepanyol dekkk.. gracias astalavista kaknon tau laaaa.. hahahahaha

    @rossoneri : Caitt.. ape pulak gay nye.. Ronaldo lelaki sejati dekkkkk.. hahahahahaha

    @noor afzan : ape ko ni dekk? sepanyol boleh tapi sokong brazil? hahahaha.. ko jangan jd mental dah la dekkk... Hahahahaha...

    Go Ronaldo GOOO!!!! Hahahaha

    ReplyDelete

Followers