01 May 2010

KRISIS KAK NON | Selamat Hari Pekerja Deknon2 Sekalian

Salam tengah malam deknon-deknon sekalian.. Selamat Hari Pekerja deknon. Kaknon pun cuti esok. Nasib baik la esok cuti. Tadi kaknon ade krisis kat opis. Tensen kaknon hari ni. Balik pun dalam keadaan marah-marah.


Kaknon tak suke orang biadap. Kaknon paling pantang kalau kaknon cakap baik-baik tapi orang balas macam haram. Dengan muke2 sekali. Heyy.. Kaknon tak pernah biadap atau kurang ajar dengan dia tu tau. Kaknon memang hormat die sebab umor die pun lebih TUA dari kaknon. Tapi die dah menguji kesabaran kaknon tau deknon2 sekalian.


Agaknya sebab selama ni kaknon tak pernah cakap kasar dengan die tu, cakap lemah lembut. Kalau nak mintak apa-apa pun siap cakap, "kak, boleh tak tolong..." tapi die buat kaknon macam hape jer tadi.




Kaknon ni anak bos tapi kaknon tak pernah nak berlagak pun. Yela, bukannye bisnes besar pun. Kaknon pun paham la kadang-kadang buat kerja ni menyebabkan kita tensen. Tapi jangan la biadap dan kurang ajar.


Ermmm.. Kaknon tak leh tengok muke die dah deknon2 sekalian. Tapi nak buat macam mane, die pekerja ayah kaknon. Kaknon buat derk je la. Cume harap lain kali die tak buat kaknon macam tu lagi. Huhuhuh.


Tadi ayah kaknon cakap, "jangan dia tak datang kerja ari isnin dah la.. kaknon kene la buat sume kerja dia".. Ehhhh.. kaknon ke yang salah? Kaknon punye la cakap lemah lembut ngn die. Tapi die pulak tengking kaknon. Dah terbalik pulak. Hahahaahha..



Kaknon tak tau nak cerita kat siapan. Kaknon punye hati ni saket deknon. Nasib baik ada blog picisan kaknon ni.. Boleh jugak luahkan kat deknon2 sekalian. Kaknon tau, kaknon bukan artis yang korang semua nak tau kisah peribadi. Ini bukan peribadi, cume meluahkan isi hati. Kaknon tegas kan kat sini, Kaknon memang tak suke kalau kaknon cakap elok-elok tapi orang buat muek siap cakap macam-macam kt kaknon. Kaknon sekarang ni konpius. Kaknon ke yang salah tadi? Kaknon ke yang kurang ajar tadi? Adehhh.. Pelik kaknon.


Lantak la. Kaknon tak kuase nak pikir dah.. Baik kaknon fikir pasal abang non korang. Ada gak pekdah. Abang non, share jangan lupe haaaa... Hahahahaha.. Ok la deknon, jangan tidor lambat2 tau.. Nanti ade eyebag kt mate tak cantik deknon-deknon2 oiiii.. Macam panda pulak muke tu nanti. Hahahahahahaha..




Nota kakiku: Kaknon tensen ni. Tak pela esok g shopping ilangkan tensen.. Hahaahhaha.. Tunggu share dari abang non.. Hahahaha


7 comments:

  1. sabar jer la cik midori..kalau semua orang baik, tade yang jahat nanti polis nak keje apa??

    ReplyDelete
  2. salam..
    selamat hari pekerja
    saya bekerja esok..sedih..

    ReplyDelete
  3. http://ladychikuma.blogspot.com/2010/04/cite-best-d.html << untuk cerita selanjutnye pasal kemarahan midori. :)

    tengss. =))

    ReplyDelete
  4. sabo je la ek..
    selamat hari pekerja.. =P

    ReplyDelete
  5. sabar jelaa.. nyway,epy holiday!

    ReplyDelete
  6. Hahahaha.. thanks deknon semua coz bagi semangat kat kaknon. cyg korg.. hehehe

    ReplyDelete

Followers