22 May 2010

SHAHIR JUARA AKADEMI FANTASIA 8!!!

GAMBAR DARI MURAI.COM.MY

SHAHIR!!! Shahir Juara Akademi Fantasia! Hahahahaha.. Aritu kaknon sedih sebab die terkeluar. Tapi hari ni, die jadi JUARA AKADEMI FANTASIA!!! TAHNIAH SHAHIR!! Lagu Shahir sangat sedap!!



Kaknon jangkakan lagu Shahir dan Adira bakal meletop!! Ok la.. Tu je la bagitau.. Happy sangat2. Tadi masa baru start, ayah kaknon tanye, siapa akan jadi juara. Kaknon dengan konpiden nye cakap SHAHIR!!! Hahahahaha.. Tak sangka betol2 die juara..



Tahniah Shahir. Tapi jangan lupe diri yer deknon.. Kekalkan sikap yang suci tu... All The Best Deknonnnn!!




9 comments:

  1. ya ka... tahniah... saya x tgk pun AF ni kaknon...

    ReplyDelete
  2. kak non.. adalah baiknya undi pakatan rakyat atau umno.. dari mengundi estro niehhh

    ReplyDelete
  3. hrp shahir xlupa diri kan kaknon....

    ReplyDelete
  4. waah...tros hapdet.hahaha
    ske lgu die..sdp2....




    aku bkn AF fan...tepaksa layan pasal adik aku ubah channel td.haha

    ReplyDelete
  5. rezeki dia la tu ..pe2 pun tahniah ler

    ReplyDelete
  6. hehehe... yela.. lagu die pun best kn deknon.. hehehe..

    tapi ni kaknon nak bagitau satu rahsia, jangan bgtau orang lain tau deknon! ni kite2 jer. kekekeke..

    KAKNON TAK UNDI PUN SHAHIR.. hahahaha..

    ReplyDelete
  7. kenapa program muzik ramai je orang?
    kalau program agama, 2ketul orang je.
    itupun pakcik tua yg lg brape hari nak pergi. HAHHA

    ReplyDelete

Followers