20 May 2010

KERAS KEPALA!! | Ini baru betul keras kepala.

Ade berani?? Hahahaha.. Dahsyat2.. Ini baru la keras kepala.. Selalu tengok diorang letak belanga je kat kepala. Paling2 hebat pun letak beg baju yang besar tu. Ini dengan moto sekali di angkatnya. Hahahaha.. Makan apa ini orang? Kekekeke..

Gambar ni dia nak buat ape sebenarnya? Nak angkat moto tu naik atas bas tu ke? Kaknon rasa macam tu la. Deknon pulak macam mane?


Giler ahh.. Angkut bawak naik atas bas. Adehh.. Siap nak kene panjat tangga lagi. Huhuhuhu..
Tak bengkok ke leher die? Hahahaha..
Nota kakiku : Sape lagi nak tunjuk keras kepala? Hahahahaha..

6 comments:

  1. peh!!! mesti ada baca-bca niee!!

    ReplyDelete
  2. wahahaha! memang dasattt! betol2 keras pale, heheh! :)

    ReplyDelete
  3. @uchi : baca-baca ape tu? hahaha.. adehh.. kalau nak kuat kene baca-baca ek? kikikiki

    @Ieda : kekekeke.. kaknon mase mule2 tengok pic ni, kaknon terkejut ala2 berukk.. hahaha.. cmne die boleh angkat motor tu mcm tu? kaknon nak tolong pun tak larat. hahahaha

    @blitzkreig : hahahaha.. agaknya la kot.. semua nak keras ni. kalau tak mau termasuk ke dalam kepala die.. tu leher pun dah nmpk macam pendek.. hahahaha..

    ReplyDelete
  4. huiyooo ni bukan keras kepala ni, dah masuk kategori kepala hatuk ni. tak tau ke guna kepala tuk ape?

    ReplyDelete
  5. kalau bengkok dia tak angkat.betul kuat la tu.sila percaya.haha.

    ReplyDelete

Followers